02.04.2016

otchłań


katar i sis


po sesji - marzec 2016

29.03.2016


24.03.2016

22.03.2016


15.02.2016

niecała

małe przyadki destrukcji - małego pożaru wywołąnego przez zostawione świeczki na parapecie - 2000r

14.02.2016

15.01.2016

następna klatka

XII 2015

10.01.2016

wieje

XII  2015

15.12.2015

13.12.2015

08.12.2015

07.12.2015

06.11.2015

03.10.2014

sąsiad

tektura / akryl
30 x 42cm

 reprodukcja : The Bacino Di S. Marco from S. Giorgio Maggiore by Canaletto;
pozłacana ramka / olej / deska;
74 x 51 cm;
2008r.

03.07.2014

xxx

Płótno / akryl / olej  / papier
wykorzystanie pięczątki z urzędu do kasacji,
doświadczenie biurokracji i mała rekonwalescencja...
50 x 70 cm ;
2007/8 r.

13.05.2014

"nie tak"


2006/7

10.02.2014

Slugs way & happy end









Seria zdjęć dróg ślimaków wysuszonych na słońcu. 
W panice przed gorejącą kulą z nieba, przed  śmiercią zmierzają w wielu róznych kierunkach,
 cofając się również po swoich śladach, by nie tracić energii. 
Tworzą przy tym ostatni rysunek w swoim życiu.
Większość z nas jest jak ten ślimak bez skorupki na słońcu...
 Całe życie to niewyjaśniony labirynt plączących się dróg ze ślepymi uliczkami
 - jest tylko jedna otwarta droga, a na jej końcu jest TRUP...
Jedyna otwarta droga - śmierć.
Jedyna pewna droga;
Jedyna pewna droga, o której każdy wie;
Trup stanowi przejście.
Skoro doszliśmy do końca, to osiągneliśmy cel...
happy end

09.01.2014

Operacja plastyczna - BUY ME

To jedyna fota w tym momencie jaka moge wkleic, gdyz innych nie mam dostepnych. Nie mam tez polskich znakow... ale to tak na marginesie...
Co do owej fotki to juz stare dzieje troche - choc ciagle gdzies tam przeze mnie ozywiane, bo ciagle jest ciag dalszy tej samej historii ...
Zdjecie pochodzi z pracy o tytule Operacja Plastyczna - w ktorej lalki Barbie byly przerabiane na moje podobienstwo z roznych okresow zycia. Na pewno jeszcze troche ich powstanie. Bo to w sumie nie okresy zycia - choc wiadomo, ze dziela je jakies przedzialy czasowe - chodzi bardziej o stany umyslu - ktorym sie bacznie przygladam i  ktore mnie zawsze fascynowaly.
Wiecej o operacji plastycznej i dokumentacji wkrotce - jak uporzadkuje sobie to troche.
 To jest blog wiec zapiski refleksyjne sa jak najbardiej uzasadnione - jesli jest taka na nie potrzeba ;) 

2002r

28.11.2013

polka

2008r. Cykl konsumenci

matka

jeszcze trochę z mięsnych fascynacji konsumenckich ... i  skutek uboczny z dawnego już odrętwienia na widok sklepowych chłodziarek z wędlinami ...

podróż transcendentalna...

2005r.

płynie


06.11.2013

ul. Jedności

olej / płótno / papier;
30 x 30 cm;
2007r.
 Wspomnienie obrazu ulicy, którą niegdyś często przemierzałam. Miałam do niej ogromny sentyment. Sama nie wiem czemu... Ale tak to jest, że niektóre obrazy nas/mnie prześladują (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) i  się od nich uwalniam ...

07.10.2013

Starsza pani w fioletowym berecie w barze U KRZYSIA

z czasów zielonogórsko - studenckich poszukiwań i szlajania się po barach - na przełomie wieków - z tanimi ruskimi pierogami w dodatku nie domowej roboty...
wtedy powstal szkic. Szkic rejestrujący rzeczywistość - tą jawną i ukrytą.

Olej / akryl / farba drukarska / krab z gazetki / płótno;
40 x 30cm;
2009r.


03.10.2013

Złe wkłady

zużyte wkładki / pozłacana stara ramka / deska / akryl;
49 x 38 cm;
2010r.

18.09.2013

Bohater wnętrza - Lunatyk czy lunatyczna rzeczywistość...


 


notka z kajetu:
zamysl jest wstepnym pomyslem  animacji, bo te obrazki wszystkie zamieniaja mi sie w ruch. Zaczynam od idei, ktorej wytworem jest obraz statyczny, ale ciagle chce zobaczyc dalsza czesc, dalsze zmagania - troche surrealistyczne - tego bohatera, ktorym w gruncie rzeczy jest kazdy z nas...

































akryl /olej / płótno;
tapeta w kwiatki z mieszkania na Piotrkowskiej;
40 x 30cm;
2007r.

09.09.2013

GRILL

inspiracje z palety + siekanina z gazety;
szal z pracowienki z roku 2009
akryl / dektura

Nastrój powakacyjny z cyklu jeszcze Konsumentów, którego koniec nie wiem kiedy nastanie. To taki mały rozrachunek mój z samą sobą i rezonansu duszy w tuszy, gdzie ja niedoszła wegetarianka wygrywam ciągle ze swoją silną wolą. Osobista wojna chceń i wzruszeń.

17.07.2013

nie lubię fizyki - płetwonurki szczurki


 
Złote czasy kamerki VHS-C
BRWI - Videoanimacja na żywym ekranie czoła o tym jak  brwi i ich brak drastycznie zmieniają wyraz twarzy. W tym celu oryginalne brwi zostaly zgolone.
montaż - Otoczak;
wystepują - same gwiazdy posrebrzanego ekranu ;)
wikra, iwawi, tomas, elvis, olaf ;
muza - płetwonurki szczurki;
materiał brwi powstal  2004r.
montaż 2012r.

16.07.2013

morze może

Cykl - konsumenci
olej / płótno;
wycinki z inspiracji...
30,5 x 22,5 cm;
2007r.

13.07.2013

FREE

Akryl / gazeta / płótno;
20 x 20cm;
2010r.

12.07.2013

skok

olej / farba drukarska / papier / płótno;
40 x 30cm;
2007r.

10.07.2013

01.07.2013

legion niepokonanych



Jeden ze szkiców z roku 2000 (co do dat rzeczy dawnych nie jestem pewna,  musialabym szukac w zeszycie - jak znajde to ewentualnie poprawie - ale czy to wazne... te numerki?...bylo minelo), do projektu z manekinami w Lubuskim Teatrze w Zielonej Górze, projekt zrealizowany - zdokumentowany - ale foty przepadly - pozostala tylko idea owej instalacji, ktora tez zostanie wykorzystana w tajemniczy sposob...

18.06.2013

Żonglerka

akryl /olej / płótno;
40 x 30cm;
2008r.chyba

13.06.2013

obuwie

Cykl - konsumenci
akryl / płótno;
40 x 30cm;
2009r.

09.06.2013

obcas

na planie kolejnego videoclipu płetwonurkow szczurkow...  malej satyry na "ostatni krzyk mody" ;)

04.06.2013

głodne ucho

Cykl - konsumenci
olej / płótno;
 30,5x22,5 cm;
wycinka z gazetki reklamowej, "ble"...